Dream Catcher oyunu, pasta veya pasta gibi bölünmüş 54 farklı renkli bölümden oluşan dik dikey bir tekerlek kullanır. Her renkli alanın 1, 2, 5, 10, 20, 40 gibi bir numarası vardır. Çarpan bölümleri de olabilir.
Renkli ve numaralandırılmış bölüm, bir oyuncu oraya inecek kadar şanslıysa farklı oranlar verir. Oranlar, çarkta aynı sayı ve renklerden kaç tane olduğuna karşılık gelir. Daha fazla bölümlü renkler daha düşük oranlar çekerken, daha az bölümlü renkler daha fazla oran çeker. Örneğin 40 daha fazla öder çünkü çarkta 40 olan çok az bölüm vardır. Ancak, çarkta en yaygın sayı olan 1 sayısı için bunun tersi geçerlidir.
Oyuncular, geleceğine inandıkları bir sayıya bahis (genellikle kumarhane fişleri) koyarlar. Genellikle çevrimdışı bir kumarhanede kareler içeren bir masaya yerleştirilirler. Yine de bir mobil kumarhane bu farklılık gösterebilir.
Kazanan, bahsi ve kazanılan miktarı geri alır. Dolayısıyla, bir oyuncu 2 numaraya 5$ bahis yaparsa, Dream Catcher mobil kumarhanesinden 5$'lık bahsini ve ardından bir 10$'lık daha (2 x 5$'lık bahis) alır. Ancak, bir sayı almamak, bahsin kaybedildiği anlamına gelir. Tüm kazananlara ödeme yapılır ve kaybeden bahisler masadan silinir. Ardından, mobil kumarhane başka bir dönüş başlatır.